Reklamační řád a obchodní podmínky.

Reklamační řád a obchodní podmínky


Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě s objednávkou. Shodou s objednávkou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu.

Poskytované služby, je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu potom co se o nich dozvíte.

V případě, že byla vadně poskytnutá služba máte právo na bezplatnou nápravu. Není li provedení nápravy možné máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

Právo z vadného plnění vám nenáleží pokud:

-jste o vadě před poskytnutím služby věděly

-jste vadu služby sami způsobili

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby a dále vždy písemně a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje na adrese provozovny a to osobní návštěvou předem domluvený čas, tak abychom vadu služby mohli zdokumentovat.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.

Doporučuji doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace pokud se dohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám vystavíme písemné potvrzení.

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. srpna 2024

Všeobecné obchodní podmínky:

  • Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů a služeb služby jsou uvedené na stránkách www.kosmetika- tolarova.cz a na provozovně Na Žižkově 1080, Liberec

Provozovatel poskytuje kosmetické služby a prodává produkty na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem a služeb.

Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu osobně telefonicky emailem SMS projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí li zákazník s těmito podmínkami má možnost službu salonu nevyužít.

2. Objednávka služeb

Termím návštěvy

Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřeným smlouvy si hradí zákazník sám.

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky, emailem nebo rezervačním systémem.

Objednaný termín se stává závaznou objednávkou a je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato smlouva se uzavírá v českém jazyce.

Před objednání.

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo zprávou nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.

Pokud vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, bude vám účtováno 50% objednané služby na kterou jste se nedostavila. Bohužel tak v krátkém úseku, už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.

Nedostavíte-li se opakovaně, na objednanou službu bez omluvy minimálně 24 hodin předem, vyhrazujeme si právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na další ošetření neobjednat.

Předčasný příchod k čekání jsou v naší provozovně určeny prostory čekárny. Prosíme vás, abyste nepřicházeli na ošetření dříve než 15 minut před plánovaným ošetřením. Prosíme vás o ohleduplnost pokud probíhá ošetření jiné klientky.

Pozdní příchod.

Dostaví-li jste se se zpožděním po dohodnutém termínu bude objednaná služba provedena ve zkráceném rozsahu, takže skončí v původně stanoveném čase berte na vědomí, že u některých služeb kratšího časového rozsahu výše uvedené aplikovat nelze a pokud ji přijdete se zpožděním více než 15 minut v čerpání služby již dojít nemusí. Zkrácení služby nebo neprovedení služby z důvodu pozdního příchodu nemá vliv na cenu objednané služby. Cena je u služby je účtována podle objednané služby.

Dárkové poukazy.

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví se bez omluvy dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby na poukaze uvedených, po dohodě lze využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze plně vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření nemusí být akceptován pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu nelze změnit zpět za hotovost-dárkový poukaz je nezbytné přinést na ošetření.

Odmítnutí služby.

Služba může být odmítnuta v těchto případech:

-zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedené u každého ošetření

-zákazník se dostaví v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek

- zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy

-zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu

-zákazníkovi se v minulosti potvrdila alergická reakce s použitím materiálů, které se při poskytnutí služby běžně používají. Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby

zákazník se během objednání nebo služby vyjadřuje nepřístojným způsobem

Osobní věci a cennosti.

Osobní věci je zákazník povinen si vzít s sebou do kabiny, kde je poskytnutá služba. Za případné ztráty věcí zákazníka před, během a po ošetření a za věci odložené v prostoru čekárny salon neručí.

Ceníky.

Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. nejsme plátci DPH.

Ceny jsou smluvní.

Prodej produktů.

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

Reklamace služeb.

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodně věrným způsobem doložit, že jeho reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele:Na Žižkově 1080, Liberec 6.

Prosím domluvte se předem na čase návštěvy. Pokud budeme obsluhovat jiného zákazníka nemůžem se vám věnovat. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

GDPR

Osobní údaje shromažďujeme z titulu oprávněného zájmu. Pokud požadujete vaše osobní údaje vymazat z naší databáze, prosím informujte nás po předchozí dohodě. Požadavek na výmaz vašich údajů je nezbytné podat písemně.

Mimosoudní řešení sporů.

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona číslo 634/19 192 jak se bb o ochraně spotřebitele je česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách české obchodní inspekce www.coi.cz

Informace o shromažďování osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu nebo zákonné povinnosti.

Shromažďování osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu nebo zákonné povinnosti pokud požadujete vaše osobní údaje vymazat z naší databáze prosím informujte nás osobně na adrese Na Žižkově 1080, Liberec 6 po předchozí domluvě. Požadavek na výmaz vašich údajů je nezbytné podat písemně.

Platnost a účinnost:

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.srpna 2024